Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy [dalej “Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej “Regulamin”].
- Właścicielem Sklepu jest: Beetroot Group Sp. z o.o, ul. Flory 3 lok 10, 00-586 Warszawa, NIP: 7010714265, adres email: czesc@happymind.shop.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Zamówienia
- Zamówienia można składać w następujący sposób poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link KUPUJĘ I PŁACĘ na stronie https://www.welcomekit.pl/zamowienie/
Płatności
- Klient ma do wyboru następujące formy płatności: płatność przelewem lub płatność poprzez swoje konto PayPal lub płatność kartą kredytową (obsługiwane przez PayPal)
- Ceny przesyłek są stałe i wynoszą 17 zł za zamówienie. Wyjątkiem jest jedynie produkt Duży liść palmowy, którego wysyłka wynosi 25 zł ze względu na gabaryty. Cena przesyłki widnieje jako oddzielna pozycja przy składaniu zamówienia.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy wysyłkowej (DPD lub InPost)
- W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
- W przypadku płatności przelewem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
- W dniu wysłania towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sklep.
- Od momentu przekazania towaru firmie wysyłkowej, przewoźnik ma obowiązek dostarczyć towar maksymalnie do 48 godzin, termin ten liczony jest w dniach roboczych.
Reklamacje
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu na adres e-mail reklamacja@happymind.shop lub listownie (Happy Mind Shop, Al. Krakowska 22a, 05-090 Raszyn) reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Reklamacja powinna być opisana przez Klienta na formularzu reklamacyjnym. Plik do pobrania formularza – TUTAJ. Koszt wysyłki reklamowanego towaru ponosi Sklep.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
Prawo odstąpienia od umowy
- Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Plik do pobrania oświadczenia – TUTAJ.
- Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszt wysyłki zwrotu towaru ponosi Klient.
- W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
- W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.
Ochrona prywatności
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- Rodzaj i zakres przetwarzanych danych użytkownika Sklepu opisuje szerzej Polityka Prywatności.
Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
- Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
- Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
- Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY